مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:452023-01-02سياسي

جان فدا| فرهمندفر: شهید سلیمانی یک جریان ماندگار است


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی گفت: شهید سردار سلیمانی شخص نیست بلکه یک جریان ماندگار است، دشمنان ما نمی دانند که شهید شیشه عطر است و هنگامی که بشکند عطرش همه جا پخش می شود.

- نرجس فرهمندفر دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم، گفت: حق و اهل آن جریان دارند و باطل فقط جولان دارد.

جسم خاک می شود اما جریان خاک نمی شود و ادامه دارد.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی شخص نیست بلکه یک جریان ماندگار است، دشمنان ما نمی دانند که شهید شیشه عطر است و هنگامی که بشکند عطرش همه جا پخش می شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه سردارسلیمانی و همراهان ایشان پرده از سیاست های حقیقی ایالت متحده برداشت، کشوری که برای دست یابی به اهداف سلطه طلبانه خود باکی از کشتن انسان ها ندارد.

 فرهمندفر ادامه داد: رییس جمهور پیشین آمریکا که از زمان تکیه زدن به کرسی ریاست جمهوری به دنبال از بین بردن مولفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی بود در منحوس ترین اقدام خود، سردارسلیمانی را که در 10 سال آخر عمر خود تبدیل به یکی از افراد برجسته قدرت ساز ایران شده بود را ترور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| فرهمندفر: شهید سلیمانی یک جریان ماندگار است

جان فدا| فرهمندفر: شهید سلیمانی یک جریان ماندگار است